Wednesday, November 13, 2019

بج یقه برای چه لباس‌هایی و در چه رنگ‌هایی وجود دارد؟


بج یقه برای چه لباس‌هایی و در چه رنگ‌هایی وجود دارد؟

خلاصه:
بج یقه مدال و نشانی چند سانتی‌متری می‌باشد که به یقه لباس‌ها و یا سینه لباس‌ها وصل می‌‌کنند. عموما شرکت‌ها و موسسات برای تبلیغات و یا سایر معرفی‌های خود از بج یقه در نشست‌ها و.. استفاده می‌کنند. آنچه که در دنیای مد و فشن از بج سینه یاد میشود عموما به نشانه برند و یا طراحی لوگوی برند می‌باشد که در اندازه‌های دو سانتی‌متر در دو سانتی‌متر و در جنس‌های مختلف به لباس‌ها متصل می‌شود و آن را یا به یقه لباس و یا به وسیله سوزن به سینه در لباس وصل می‌کنند.


بج یقه و بج سینه عموماً به خاطر کارهای تبلیغاتی و برنامه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد
بج یقه چیست؟
بج یقه یا بج سینه که به عنوان نشان و یا نماد بر روی لباس‌ها استفاده می‌شود، بیشتر به صورت فلزی می‌باشد و بج سینه یا به صورت فلزی۲ سانتی‌متر از طراحی لوگو و یا نماد آن شرکت برخوردار شود. بج یقه و 

ها عموماً به خاطر کارهای تبلیغاتی و برنامه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها بسیار مورد استفاده بوده با استقبال بسیار زیادی از مصرف‌کنندگان روبرو شده است. این نشانه‌ها و الگوهای ۲ سانتی‌متر در۲ سانتی‌متر می‌باشد که توسط ریخته‌گری‌ها و فلزکاری‌ها ساخته شده و طرح آن بر روی آن‌ها قرار گرفته است که فرد می‌تواند آن‌ها را بر روی لباس خود نصب کرده و نشان‌دهنده فعالیت آن شرکت می‌باشد که عموماً برای نشان دادن لوگو و آرم یک شرکت و یا زیبایی و برند یک طرح استفاده می‌شود.
در بج یقه که برای زیبایی لباس مورد استفاده است بیانگر برند و استفاده متعدد آن میباشد نوع فلزی بج یقه و سایر انواع آن استفاده‌های زیادی دارد و در مکان‌ها و برنامه‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
موارد استفاده بج سینه
در گذشته از بج سینه برای معرفی برندها و لوگو شرکت‌ها استفاده می‌شد مثلا اگر شما لباس کارمندان بانک را نگاه کنید و به آن دقت کنید لوگو و آرم بانک بر روی لباس آن‌ها به صورت یک سنجاق سینه به سینه وصل شده است که نشان‌دهنده بانک آن‌ها و فعالیت‌های مفید می‌باشد.
اما امروزه از بج یقه استفاده‌های دیگری به عنوان تبلیغات، نشان دادن آرم، برند، زیبایی و شکیل بودن لباس نیز می‌شود. برخی از طرح‌ها و طراحی‌های بی نظیر لوگو و برند باعث شده است که بج یقه طراحی شده آن در نوع خود بی نظیر و خاص باشد و در طرح‌های متنوع و بسیار زیبای طراحی و مورد استقبال همگان قرار گیرد و در ابتدا بج سینه به سنجاق سینه نیز معروف بوده و توسط سنجاق به لباس‌ها متصل میشد و بانوان برای اینکه لباس آن‌ها زیبا و شکیل باشد بج یقههایی از گل پروانه و یا حتی شکل‌های زیبای زینتی و بعضی از آن‌ها از عکس‌های خود نیز استفاده می‌کردند.
 امروز در بعضی از کشورها مثل چین، ژاپن، کره و یا حتی کشورهای پیشرفته و کشوری مثل خودمان اگر مشاهده کنیم می‌بینیم که بر روی بج یقه، عکس‌ها و تصویر شخص مورد علاقه شما را چسبانده‌اند و یا اینکه عکس و تصویر خود شما را می‌توان بر روی بج سینه شما حکاکی کرد و شما از آن استفاده نمایید.




 از بج یقه برای کارهای تبلیغاتی و تبلیغات شرکت استفاده می‌کنیم به این صورت که افرادی که در نمایشگاه‌ها و مراکز در حال رفت و آمد می‌باشند از بج سینه‌ای که نشان شما می‌باشد استفاده کرده و آن نشان بیان‌گر شرکت شما و فعالیت شما می‌باشد که به دست بینندگان و مشتریان زیادی از این طریق می‌رسد. افرادی که شما را می‌شناسند و یا افرادی که به آرم شما توجه کرده و در آینده از مشتریان شما می‌گردند. به همین دلیل وجود بعضی از آرم و نشان برای شما بسیار مهم می‌باشد زیرا باعث توسعه و پیشرفت کار شما نیز می‌گردد.
 
بج یقه در یک نوع فلزی، پلی استر و پلاستیک در اختیار شما قرار می‌گیرد.
جنس بج یقه
زمانی که شما اقدام به تهیه بج یقه می‌کنید ممکن است از انواع مختلف آن خبر نداشته باشید و گمان کنید که بج سینه تنها به اشکال فلزی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بج یقه در یک نوع فلزی، پلی استر و پلاستیک در اختیار شما قرار می‌گیرد.
 بج یقه فلزی از فلز برنج ساخته شده و یا رنگ آن آب‌کاری شده است این نوع بج سینه بسیار مستحکم و با‌دوام می‌باشد و کیفیت بسیار زیادی دارد و بیشتر افراد از این نوع سفارش می‌دهند و دوست دارند که از این نوع بج کت استفاده کنند مورد مهم‌تری که در مورد بج یقه فلزی نیز وجود دارد قیمت کمتری را نسبت به سایر گزینه‌ها دارا می‌باشد.
 بج سینه نوع پلی استر نیز از فلز برنج ساخته شده است ولی تنها تفاوتی که بین بج یقه پلی استر و فلز برنج وجود دارد وجود روکش پلاستیکی و پلی استر روی فلز که باعث زیباتر شدن آن می‌شود و طرح‌های پلی استر اشکال گوناگون و متعددی را ممکن است بر روی بج سینه پلی استر حکاکی و یا چاپ کنند. 
بج یقه دیگری که شما می‌توانید تهیه کنید و از آن در کارهای تبلیغاتی و یا دوخت استفاده کنید بج سینه پلاستیکی می‌باشد. این بج کت از پلکسی گلاس ساخته شده می‌باشد و به وسیله لیزر بر روی آن طراحی و حکاکی می‌‌کنند و برای جلوه و نمای آن  روکشی از رنگ‌های نقره‌ای، برنز و طلایی می‌توانید استفاده کنید. طرح‌هایی که شما قصد دارید بر روی بج سینه خود حکاکی کنید با لیزر برروی آن حک میشود و در هنگام برش ممکن است زمینه طرح شما مشکی و یا رنگ‌های دیگری باشد. قیمت بج یقه پلاستیکی  نسبت به سایر بج سینهها بسیار پایین‌تر می‌باشد و همچنین اگر شما و دوستانی که دوست دارند کارشان سریع‌تر آماده شود و سریع‌تر به دستشان برسد بهتر است بج یقه پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس را سفارش بدهند تا زودتر به دستشان برسد.


No comments:

Post a Comment